SELECTAREA PRODUSELOR ȘI CREAREA COMENZII
Cum alegem etichetele pentru îmbrăcăminte?
Fiecare produs de etichetare din oferta noastră are propria sa specificitate. Etichetele autoadezive sunt ușor de aplicat și de îndepărtat. Se lipesc exclusiv de etichetele din nailon ale hainelor (cele cu informații despre spălare), niciodată direct de țesătură.
Etichetele termoadezive sunt aplicate direct pe țesătură și sunt foarte rezistente și durabile după călcare. Dezavantajul lor este că nu pot fi îndepărtate.
Pentru etichetarea pantofilor recomandăm folosirea exclusivă a etichetelor speciale pentru pantofi. Acestea se lipesc de partea superioară a branțului pantofilor și sunt foarte rezistente la abraziune. Etichetele pentru pantofi ajută copii să facă distincția între pantoful drept și cel stâng.
Ștampila pentru haine este ușor de aplicat, poate rezista multor spălări, iar după decolorare hainele pot fi ștampilate din nou. Tușul ștampilei este negru, de aceea se recomandă ștampilarea hainelor de culoare deschisă. Tușul necesită completare la fiecare trei luni, altfel ștampila se va usca.
Etichetele autocolante universale alb-negru pot fi aplicate printr-o simplă lipire pe etichete din nailon. Aceste etichete sunt foarte subțiri și nu se simt pe haine.
Etichetele cu nume sunt autocolante clasice, concepute pentru a eticheta obiecte personale, jucării, rechizite școlare etc.
Dacă nu vă puteți decide, nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență clienți la [email protected].
Pot folosi propriul motiv pe etichete sau ștampile?
Momentan nu este posibil să comandați autocolante cu un motiv propriu. Oferta noastră se extinde constant cu noi și noi motive. Dacă vi se pare că o anumită temă lipsește din oferta noastră, scrieți-ne și este posibil să o găsiți data viitoare.
Sunt aceste produse inofensive?
Produsele noastre sunt fabricate din materiale rezistente și de înaltă calitate, fără substanțe nocive, BPA sau ftalați. Cerneala din ștampilă este netoxică, certificată pentru contactul cu pielea umană. Toate produsele respectă standardele UE și, prin urmare, sunt recomandate copiilor. De reținut însă că etichetele nu sunt jucării! Acestea trebuie aplicate doar de către sau sub supravegherea unui adult.
De ce nu am primit confirmarea comenzii?
PConfirmarea comenzii se face automat, imediat după primirea plății. Dacă nu ați primit-o, probabil că plata nu a fost creditată încă în contul nostru sau ați introdus o adresă de e-mail incorectă. Vă rugăm să verificați și folderul SPAM. Dacă nu ați primit confirmarea comenzii după 24 de ore de la achitarea acesteia, contactați serviciul nostru de asistență clienți, ideal prin email la [email protected].
Pot modifica o comandă deja achitată? (motiv, nume, număr de articole)
Modificările comenzii după plată sunt posibile un timp limitat. Odată autocolantele sau ștampilele realizate, modificările nu mai sunt posibile.
Pentru a afla starea comenzii dvs., contactați serviciul nostru de asistență clienți la [email protected].
PLATA
Pot achita ramburs la livrare?
Nu, puteți plăti comanda cu un card de credit sau prin Apple Pay și Go Pay.
Pot achita pe factură?
Din păcate, plata prin factură nu este posibilă. Vă mulțumim pentru înțelegere. Puteți plăti prin card bancar online, prin PayPal, transfer bancar sau ramburs la livrare.
Nu am banking online, pot achita prin transfer bancar?
ANu, din păcate, acest lucru nu este posibil.
LIVRAREA
Ce variante de transport oferiți?
Puteți alege livrarea prin poștă ca scrisoare recomandată sau livrarea prin serviciul Packeta România, fie cu transport la punctul de livrare sau Sameday – livrare la domiciliu.
Cum pot beneficia de transport gratuit?
Pentru achiziții de peste 200 Lei beneficiați de livrare gratuită prin Packeta România / Selectați punctul de ridicare a comenzii sau Sameday (livrare la domiciliu).
Care este durata de livrare?
Toate produsele noastre sunt realizate la comandă, conform specificațiilor dumneavoastră. De aceea avem nevoie de 2–3 zile pentru a le realiza. Termenul de livrare durează de obicei 2–4 zile, în funcție de metoda de livrare aleasă și de locul de livrare. Compania de transport și serviciile de curierat livrează de obicei în două zile lucrătoare. Prin urmare, durata noastră de livrare obișnuită este de 4–7 zile lucrătoare.
Înainte de începerea anului școlar, termenul de livrare poate fi prelungit la 14 zile lucrătoare, din cauza numărului crescut de comenzi.
RECLAMAȚII
Cum pot reclama produsele?
Dacă etichetele primite nu coincid cu cele din comanda dvs. sau dacă acestea sunt defecte, vă vom trimite un pachet de înlocuire. Alternativ, la alegerea noastră, vă putem oferi rambursarea completă a contravalorii comenzii. Având în vedere că produsele sunt executate la comandă (adică doar pentru dvs.), nu vom cere să fie trimise înapoi. Contactați-ne prin email la [email protected], anexând de preferință o fotografie a produsului reclamat, iar noi vă vom rezolva problema spre satisfacția dvs.