Folosim cookies

Apreciem confidențialitatea dumneavoastră și vă informăm că această pagină web folosește fișiere cookies, care ne ajută să aflăm ce vă interesează și să vă oferim cea mai bună experiență de utilizator posibilă. Folosim cookies pentru a analiza traficul și a adapta conținutul și reclamele la nevoile dumneavoastră. Prin vizitarea acestei pagini, vă exprimați acordul privind utilizarea acelor cookies strict necesare funcționării site-ului. Utilizarea altor tipuri de cookies depinde de consimțământul dumneavoastră, pe care îl puteți modifica în setări dând clic pe „Modificare setări”.

Personalizați PERMITE TOATE

ENGEDÉLYEZÉS KIVÁLASZTVA

Selectarea produselor și crearea comenzii

Ce fel de produs putem alege și în funție de ce să alegem?

Fiecare produs de etichetare din oferta noastră are propria sa specificitate. Etichete adezive pentru haine sunt ușor de aplicat și de îndepărtat. Se lipesc exclusiv de etichetele din nailon ale hainelor (cele cu informații despre spălare), niciodată direct de țesătură.

Etichete termoadezive pentru haine sunt aplicate direct pe țesătură și sunt foarte rezistente și durabile după călcare. Dezavantajul lor este că nu pot fi îndepărtate.

Pentru etichetarea pantofilor recomandăm folosirea exclusivă a etichetelor speciale pentru pantofi. Acestea se lipesc de partea superioară a branțului pantofilor și sunt foarte rezistente la abraziune. Etichetele pentru pantofi ajută copii să facă distincția între pantoful drept și cel stâng.

Ștampilă pentru textile este ușor de aplicat, poate rezista multor spălări, iar după decolorare hainele pot fi ștampilate din nou. Tușul ștampilei este negru, de aceea se recomandă ștampilarea hainelor de culoare deschisă. Tușul necesită completare la fiecare trei luni, altfel ștampila se va usca.

Etichetele cu nume sunt autocolante clasice, concepute pentru a eticheta obiecte personale, jucării, rechizite școlare etc.

Dacă nu vă puteți decide, nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență clienți la [email protected].

Pot folosi propriul motiv pe etichete sau ștampile?

Momentan nu este posibil să comandați autocolante cu un motiv propriu. Oferta noastră se extinde constant cu noi și noi motive. Dacă vi se pare că o anumită temă lipsește din oferta noastră, scrieți-ne și este posibil să o găsiți data viitoare.

Sunt aceste produse inofensive?

Produsele noastre sunt fabricate din materiale rezistente și de înaltă calitate, fără substanțe nocive, BPA sau ftalați. Cerneala din ștampilă este netoxică, certificată pentru contactul cu pielea umană. Toate produsele respectă standardele UE și, prin urmare, sunt recomandate copiilor. De reținut însă că etichetele nu sunt jucării! Acestea trebuie aplicate doar de către sau sub supravegherea unui adult.

De ce nu am primit confirmarea comenzii?

Confirmarea comenzii se face automat, imediat după primirea plății. Dacă nu ați primit-o, probabil că plata nu a fost creditată încă în contul nostru sau ați introdus o adresă de e-mail incorectă. Vă rugăm să verificați și folderul SPAM. Dacă nu ați primit confirmarea comenzii după 24 de ore de la achitarea acesteia, contactați serviciul nostru de asistență clienți, ideal prin email la [email protected].

Pot modifica o comandă deja achitată? (motiv, nume, număr de articole)

Pentru a putea trimite comaqnda d-tră cât mai repede posibil, începem producția imediat după primirea acesteia. Deoarece sunt produse la comandă conform cerințelor clientului, nu este posibilă anularea sau modificarea comenzii (de exemplu combinația culorilor, textul, etc). prin urmare vă rugăm să verificați cu atenție dacă comanda d-tră îndeplinește cerințele dumneavoastră înainte de a o confirma. Odată ce a fost creată comanda, aceasta nu mai poate fi modificată sau anulată.

Autocolante de perete

Va ține autocolantul pe peretele aspru?

Autocolantele pe perete țin pe pereți cu o suprafață diferită, cel mai bine țin pe peretele neted. Este necesar ca autocolantul în timpul aplicării să fie bine apăsat pe perete. Cu cât peretele este mai aspru, cu atât mai mult trebuie să apăsați autocolantul. Dacă nu sunteți siguri ca autocolantul se va lipi pe perete și vreți să testați calitatea materialului înainte de cumpărare, avem și mostre, pe care le puteți comanda și încerca acasă la voi.

Pot aplica autocolantele pe peretele proaspăt vopsit?

Dacă aveți peretele proaspăt vopsit, recomandăm, să lăsați a se usca bine, minim 4 săptămâni și apoi aplicați autocolantele.

Ce se întâmplă dacă aplic autocolantele strâmb?

Dacă autocolantele aplicați strâmb, nu se întâmplă absolut nimic. Adezivul de pe autocolante permite ca autocolantele pot fi lipite și îndepărtate în mod repetat. În plus autocolantele sunt imprimate pe o folie specială care este foarte rezistentă, deci nu vă faceți griji cu privire la deterioararea autocolantelor.

Pot lipi autocolantele de repetate ori?

Autocolantele de perete pot fi lipite în mod repetat, fără riscul de a deteriora autocolantul sau tencuiala.

După îndepărtarea autocolantului se poate deteriora tencuiala?

Autocolantele de perete se lipesc pe pereți cu un finisaj variat, rețineți însă, că unele tipuri de tencuială și vopsea în urma înlăturării tapetei, se pot lipi pe partea lipicioasă a autocolantului. Deseori este problema cu tencuiala pe care sunt mai multe straturi de vopsea. De aceea recomandăm, să încercați mostrele noastre de autocolante.

Pot lipi autocolantele singur/singură?

Lipirea pe perete este foarte simplă și cu siguranță o puteți face. Cu toate acestea unele autocolante sunt mai mari și este dificil ca o persoană să manipuleze cu ele, recomandăm ca la lipire să fie două persoane. Autocolantul lipiți în mod treptat-mai întâi dezlipiți folia de suport din partea superioară a autocolantului, apoi puneți autocolantul pe perete și lipiți-l de perete. Apoi desprindeți folia suport de sus în jos și invers treptat lipiți autocolantul de perete. Astfel, cu ușurință puteți lipi și autocolantele mai mari.

Cum pot îndrepărta autocolantele?

Autocolantele pot fi îndepărtate cu ușurință dezlipindu-le încet de pe perete. Pe perete nu va rămâne lipici sau altă murdărie.

Plata

Cum pot achita comanda mea?

Puteți plăti comanda cu un card de credit sau prin Apple Pay și Google Pay.

Pot achita ramburs la livrare?

Din păcate plata rambus la livrare nu este posibilă. Din cauza numărului crescut de comenzi returnate (neachitate), am fost nevoiți să anulăm ramburs la livrare. Deoarece produsele se vor efectua pe măsura clientului, sunt personalizate, nu este posibilă utilizarea din nou a comenzilor neîncasate și nu am dorit să reflectăm aceste costuri suplimentare pentru noi în prețurile clienților care și-au plătit comenzile corect. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Pot achita pe factură?

Din păcate, plata prin factură nu este posibilă. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Livrarea

Ce variante de transport oferiți?

Puteți să alegeți modul de livrare prin serviciul Packeta, Sameday și GLS la locurile de expediere prin intermediul Cargus, Sameday, FAN coourierși GLS la adresă.

Cum pot beneficia de transport gratuit?

Comandați marfa în valoare cel puțin 250 Lei și primiți livrarea gratuită

Care este durata de livrare?

Toate produsele noastre sunt realizate la comandă, conform specificațiilor dumneavoastră. De aceea avem nevoie de 2–3 zile pentru a le realiza. Termenul de livrare durează de obicei 2–4 zile, în funcție de metoda de livrare aleasă și de locul de livrare. Compania de transport și serviciile de curierat livrează de obicei în două zile lucrătoare. Prin urmare, durata noastră de livrare obișnuită este de 4–7 zile lucrătoare.

Înainte de începerea anului școlar, termenul de livrare poate fi prelungit la 14 zile lucrătoare, din cauza numărului crescut de comenzi.

Reclamații

Cum pot reclama produsele?

Dacă etichetele primite nu coincid cu cele din comanda dvs. sau dacă acestea sunt defecte, vă vom trimite un pachet de înlocuire. Alternativ, la alegerea noastră, vă putem oferi rambursarea completă a contravalorii comenzii. Având în vedere că produsele sunt executate la comandă (adică doar pentru dvs.), nu vom cere să fie trimise înapoi. Contactați-ne prin email la [email protected], anexând de preferință o fotografie a produsului reclamat, iar noi vă vom rezolva problema spre satisfacția dvs.